Glad och tacksam

Ibland får man tillåta sig stanna upp ett ögonblick och njuta av nuet och vad man har uppnått hittills. Både "självklara" saker och framgångar är ofta lika mycket värda. Även tyngre händelser kan i längden bidra med något fint, även fast det kan vara svårt att se där och då. Är denna onsdagsmorgon lite extra glad över vad tillvaron erbjuder.
 
Tänker just nu på att:
- frukosten var så god
- solen börjar kika fram efter regnskuren
- jag är frisk trots att familjen är krasslig
- helgen var en så fin start på sommarlovet
- jag ser fram emot de många resor som lovet kommer bjuda på
- få klicka hem kandidatexamensbeviset
- jag fyndade en sommarklänning som jag trivs så bra i
- jag inte störs av att mitt rum är stökigt för tillfället
- jag ska få träna i eftermiddag
- lite praktiska detaljer börjar lösa sig inför den potentiella utlandsterminen
 

Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0