Tenta-p över

Hej alla frusna glasspinnar!
 
Har nu klivit ut ur tentabubblan man befunnit sig i sedan nyår och in i friheten och kylan som omfamnat Stockholm. Skrev av mig tentan i Industriell ekonomi grundkurs igår med skriv- och hjärnkramp som resultat. Är besviken på mig själv för ett par klantmisstag, men hoppas annars att det gick tillräckligt bra för att betyget ska motsvara förberedelsetiden man lagt ner. En del av veckans plugg spenderades hur som helst på Campus med Angelika och Katherine. Tillsammans bänkade vi oss i bibblan där vi nötte tal och begrepp ihop från morgon till kväll. För att mysa till det lite i kylan, vi satt där och huttrade under filtar och varma tröjor, köpte vi var sin latte framåt eftermiddagen. Mums!
 
Nu är årets första tentaperiod i alla fall över för min del och det firades idag med egentid i köket. Där pysslade jag ihop en grötmix och chiasylt gjord på hallon som smaksattes med ingefära, dadlar och citron. Skulle ikväll ha firat tentaperiodens slut med Angelika och Katherine, men stackars Katherine mådde dåligt så vi skjöt på träffen. Blir nog en lugn resterande dag istället vilket är väldigt trevligt det med! :)
 
Några små ögonblicksbilder från veckans stunder i KTH-biblioteket:
 


/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0