Tanka julstämning

God jul i stugorna!
 
Nu är alla mitt uppe i jultider med en dryg vecka kvar till julafton. Själv hade jag min sista lektion idag men plugget upphör inte för det. KTH är så omtänksam som ser till att man alltid har sällskap och kan stimuleras av lite intellektuella utmaningar! USCH. Hur som helst, så ser jag fram emot julhelgen och att få mysa med familjen, njuta av extra god mat och koppla bort skolan några dagar. Denna termin har varit extremt intensiv med skola, jobb och förberedelser inför utlandsstudierna till våren. Efter strul, många turer till utlandskoordinatorn och upprepade mailväxlingar med lärare så är nu min termin i Aberdeen fastslagen! Är nervös som attan och hoppas vistelsen kommer gå bra. Önskar få träffa fina människor, uppleva Skottland och klara studierna!
 
Har kunnat tanka upp med julstämning i alla fall med diverse "juliga" evenemang. I tisdags var det lucia i KTH-biblioteket och igår julpub till exempel. Myyys!
 
Julpuben på bergssektionen igår med William, Philip, Ante och Johanna
 
Kram,
Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0