Veckans träning

Denna vecka har jag utnyttjat gymkortet flitigt i alla fall. Vanligtvis brukar jag gymma 2-3/vecka och köra löpning 1-2/vecka, men denna sista sommarlovsvecka bjöd på fyra pass på gymmet och sannolikt ett till imorgon. Det har varit gratis för icke-medlemmar att besöka anläggningen så det har jag och bekantskapskretsen utnyttjat till max, hehe. Superkul att få visa vännerna och familjen det här gymmet (Fresh Fitness) som jag är ganska mallig över att kunna träna på. Det är modernt, superfräscht och erbjuder stora fria ytor som tillåter mer funktionell träning utöver styrkemaskinerna. Ändå är månadspriset lågt på 199 kr inklusive en medlemsavgift på 250 kr. Ojoj nu blev det kanske smygreklam, hehe. Hur som helst är det ett gym som verkligen passar mig som föredrar mer funktionell träning och enstaka ledarledda pass. Therese, William och mamma har turats om att göra studiebesök där denna vecka och vi har allihop komponerat ihop grymma styrke- och konditionspass. Lite slumpade bilder finns samlade nedan:
 
 
/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0