Sakurasäsong

Äntligen är det Sveriges tur att få blomma! I måndags tog jag och Philip en tur till Kungsan med förhoppningen att få njuta av körsbärsblommorna. Även fast vädret var blåsigt och molnigt så var vi glada över att hälften av träden faktiskt hade hunnit slå ut, trots att vädret varit sådär lagom soligt den senaste veckan. Lite svårt var det att få bra bilder när det var sådan brist på ljus, och speciellt på grund av all vind. Kameran hann liksom aldrig fokusera ordentligt. Mysigt var det i alla fall och jag hoppas att man hinner få en skymt till av det rosa havet innan säsongen är slut!

Någon dag ska jag under den här tiden på året vara i Japan för att uppleva Sakura på plats. En av punkterna på min Bucket list.
 
 
/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0