Batman VS. Superman

Igår var det dags för en av årets höjdpunkter på filmhimlen - Batman VS. Superman: Dawn of Justice! Jag hade lyckan att få gå med den värsta och bästa nörden jag känner, nämligen kära Philip! Det var nästan behövligt att ha en "översättare" med som hade koll på lite bakgrundshistoria under filmen, annars hade det varit en del man missat att notera och uppskatta. Utan att avslöja något så slutade filmen annorlunda mot vad jag trodde, men jag ger den högt betyg och kommer definitivt att se om den! Maffig och spännande som attan. Min kära nörd var nöjd också vilket ger mitt höga betyg lite trovärdighetsförstärkning, hehe.
 
Bild lånad från Huffingtonpost
 
/Andrea
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0