Sushibuffe framför LOL-finaler

För knappa två veckor sedan samlades jag, Katherine och Philip hemma hos Katherines underbara lägenhet i Liljeholmen för att nörda till det ordentligt. Själv var jag där under upplärning kan man nog säga, hehe. Planerna var att titta på finalerna i League of Legends, som jag för övrigt att provspelat vid ett tillfälle men annars kan noll om, och sedan laga egen sushi. Trots att jag ofrivilligt nog råkade sluta ögonlocken något ögonblick (förlåt hörrni..!) så var det roligt att få höra på Katherines och Philips livliga diskussioner om vilka lag som förtjänade att vinna. Favoritaktiviteten på kvällen, även fast LOL-tittandet var väldigt lärorikt, får jag nog ändå erkänna var sushin.. Hihi.
 

/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0