Bra start på helgen

Hej alla fina!
 
Hur mås det och hur kickades helgen igång? Själv fick jag ett socialt och trevligt avslut på en händelsrik vecka samt en bra början på helgen. Igår eftermiddag träffade jag min glada kusin som var på besök i Stockholm från Skåne. Hon skulle besöka en vän i Uppsala men vi kunde boka in en fika i stan innan hon rullade vidare. Mycket pratades det om, allt från våra respektive utbildningar till planer inför julen. Superkul att hinna träffa henne, vi ses ju annars av geografiska skäl inte tillräckligt ofta! :)
 
Idag trotsade även jag och Sara regndropparna och tog en långpromenad genom regnet. Var ett antal veckor sedan vi hann snacka av oss sist så det var extra kul att få till en promenaddejt den här lördagen! Efter hemkomsten lekte jag lite husmor genom att städa övervåningen samt laga middag. Hade lyxen att få tillgång till en högrev så det blev en mustig högrevsgryta ikväll. Mums!
 
 
Hoppas er helg fick en lika fin start! :)
 
Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0