STRIKE!

Halloj i stugorna!
 
Allt väl med er? Själv har jag varit på riktigt retligt humör under morgonen, så kan det bli när magen bråkar. Vet inte vad magens dåliga humör berodde på, men hur som helst så lugnade det ner sig till eftermiddagen tills jag skulle möta upp Philip, Pauline och hennes kille Michael för bowling. Vi körde en härlig omgång av strikes, spärrar, monstermissar och megaframgångar i en knapp timme på O'Learys i Kista. Det gick riktigt uselt i början för min del, alltså många besök i rännorna av mina klot, men kring andra halvan av matchen verkade min bowlingförmåga vakna till hyfsat. Resultatet slutade med Philip på guldpallen, Pauline tog hem andraplatsen medan jag stolt kravlade mig upp till en bronsplats.
 
Kvällen avslutades här hemma med honungsmelon framför filmen Made of honor som är en romantisk komedi som delvis utspelar sig i Skottland. En riktig "Andreafilm" som pappa i förväg beskrev den som, och det stämde för jag älskade den! Hög mysfaktor och många skratt. Rekommenderas!
 

/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0