Avskedsfest innan Australienäventyr

I lördags var det avskedsfest för en kompis som jag lärt känna genom min barndomsvän Sofia, Jennifer! Hon ska nu åka iväg på sitt utlandsår i Australien för att studera till personlig tränare. Jag satte mig i början av festen och frågade ut henne om resan och utbildningen, är så nyfiken! Det är verkligen en dröm att få studera utomlands och jag hoppas att den uppfylls någon dag, gäller bara för mig att ta tag i projektet i god tid. Ett engelspråkigt land vore att föredra, så som England, Skottland, Irland, Australien eller Nya Zeeland. Samtidigt är jag Asienfrälst och skulle känna att Japan eller Singapore vore väldigt exotiskt och tilltalande.
 
Hur som helst så var festen väldigt trevlig! Fick tillfälle att träffa Sofia också och höra om hennes minst sagt galna erfarenheter från hennes termin borta i Los Angeles. Lyckad kväll!
 
 
/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0