Ute ur tentabubblan

Igår skrev jag min sista av två tunga tentor denna tentaperiod. Tiden efter nyår har varvats av plugg i skolan med gänget och studier på hemmaplan. Vet inte alls hur tentorna kan ha gått, vågar inte spekulera för mycket. Det enda jag vet är att jag förberett mig så mycket jag kunnat, och att jag nu håller tummarna. En första omtenta på dessa svåra kurser vore inte hela världen, får försöka komma ihåg det, samtidigt som det aldrig är något man strävar efter. I detta nu är jag dock HELT pluggfri i två hela dagar innan de nya kurserna drar igång, vilket är en obeskrivlig frihetskänsla. Dessa två dagar ska bestå av välbehövlig tid för att kurera lilla förkylningen som bestämde sig för att kicka in dagarna innan sista tentan, samt tid för att göra allt jag saknat - som att pyssla med foton, dona i köket och kanske titta på en bra serie eller film mitt på ljusa dagen och äta glass - jaaa!
 
Två av pluggdagarna i skolan med världens mysigaste study buddies!
Tillsammans tragglar vi oss igenom alla oinspirerande kurser och delar både panikkänslor  och många skratt.
 
/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0