Sista sommarlovsdagen

Hej alla höstsugna!
 
Hoppas i alla fall ni är lite pigga på terminstart och därmed att smått börja hälsa hösten välkommen. I fredags hade jag och Sara vår sista sommarlovsdag som spenderades med jobb. Dock var vi tacksamma över uppdragets flexibilitet och det fina vädret. Jobbet innebar nämligen att räkna bilar på en parkering i kommunen en gång per timme från kl. 8-19 i tre dagar. Dock tog räkningen endast cirka tio minuter så resterande tiden av timmen fick vi fördriva på valfritt sätt. Vi valde att promenera den mesta av tiden, sedan varva någon timme med prat vid vattnet och en dag gick vi och tränade på utegymmet. Massor av kvalitetstid fick vi minsann, och det var väldigt trevliga dagar! Ett enkelt och kort sommarjobb men är glad att vi tackade ja. :)
 
Idag var det dessutom första skoldagen, dock lite av en mjukstart. Jag hade bara en föreläsning för att sedan möta upp lite folk som ville köpa gammal kurslitteratur och hade sedan ett ärende till banken innan jag kunde vända hemåt. Hur känns det då att börja tredje året på utbildningen? Känner mig redo att sätta igång med vardagen igen, dock lite sådär lagom sugen. Ser dock fram emot att köpa gymkort på Campus, byter från Friskis i Häggvik pga. avståndet, och att få snickra ihop lite trevliga matlådor igen. Dessutom gillar jag höstens höga mysfaktor!
 

Stor kram på er alla!
 
Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0