Mina lunchlådor

Skulle jag ha tid för att lägga ner krut på inspirerande lunchlådor så skulle jag verkligen göra det. Jag tycker generellt att det är roligt att pyssla i köket med olika maträtter och kompositioner. Dessutom piggar det upp skol- eller jobbdagen betydligt om man har en rolig lunchlåda att se fram emot! I terminerna är det dock samma ingredienser som genomsyrar mina matlådor. Det varierar för det mesta mellan kyckling, bulgur, couscous och mackor i olika variationer. Om det blir några rester från tidigare middagar kan det hända att sådant blir matlåda till dagen/dagarna efter. Min utmaning i år blir att försöka variera mig lite mer.
 
Tänkte i alla fall dela med mig av hur mina luncher under det senaste året sett ut. Ibland kan det kanske vara roligt att se vad andra har med sig, det tycker i alla fall jag. :P
 

/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0