Inflyttningsfest

I lördagskväll firade vi alla Katherines nya fina lägenhet hemma hos henne i Liljeholmen. Efter ett år som inneboende har hon nu hittat en jättefin egen lya med underbart öppen planlösning och fräsch renovering. Man blev sååå sugen på att få ett eget ställe och inspirerad att inreda sitt egna hem efter det besöket! Som inflyttningspresent hade vi shoppat loss på IKEA's köksavdelning och inhandlat en massa "önödiga nödvändiga" ting som kan vara bra att ha men som man inte införskaffar direkt, t ex muffinsformar, iskuber, rivjärn osv. Supertrevlig kväll blev det!
 
Nu är en otroligt tuff vecka avklarad, och jag skulle kunna somna ståendes om jag tillät mig själv. Istället ska dock jag få finbesök av Anna, Tess, Sara och William ikväll för lite lussekattsbakning och häng. Trots att huvudet känns som att det är fullt med bomull ska det såklart bli jättetrevligt! :)
 
Bilder från lördagen:
 
 
/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0