Första advent 2014

Är så mottaglig för alla julkänslor nu, bara suger i mig all adventsstämning och njuter av julmyset som börjar infinna sig nu när vi kliver in i december imorgon. Idag har vi julpyntat och stökat här hemma för att få det lite fint och adventstrevligt. Har två riktigt tuffa och fulla veckor i skolan framför mig i skolan nu, men tiden kommer gå fort tror jag. Det brukar december göra, på gott och ont. I fredagskväll fick jag även för första gången se NK:s julskyltning och insupa atmosfären i upplysta Stockholm. Det är något jag  verkligen missat under åren - att spendera lite tid i stan under jul! Det var så vackert!
 
Hoppas att er första advent blev lika fin!
 

/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0