Partypingla

Hej alla små solstrålar!
 
Ojoj vad jag lät uppåt nu, hehe. Det är jag inte, eller jo. Jag är inte på dåligt humör men inte heller sprudlande lycklig. Har mest gått runt med vårkänslor kombinerat med en massa dåligt samvete över att jag försummat plugget rejält denna helg. Trots att jag egentligen har programmeringsinlämningar till upp över öronen, ett flertal uppgifter i matten som jag inte hajjar samt en kommande KS (typ dugga) att bekymra mig över så har jag verkligen inte lyckats få mycket gjort. Jag har hittat på ursäkter som "måste ta vara på det fina vädret" och "men jag är ju faktiskt förkyld".. osvosvosv... Kanske behöver jag vara lite stressad för att få ändan ur vagnen, så ju mer jag närmar mig deadline desto effektivare blir jag.. Kanske, förhoppningsvis..
 
Helgen inleddes i alla fall med Angelikas 20-årsfest i stan. Trevliga människor, fin mat och stojiga partylekar, bland annat Twister (snacka om statisk träning, var svettig efteråt. Haha) och en väldigt glad 20-åring som redan hunnit besöka Systemet två gånger sammanfattar kvällen ganska bra.
 
Lördagskvällen hade också kunnat bli en utekväll på KI fast med ett annat gäng, men det fick bli en lugn kväll hemma. Kändes lite bra att kurera förkylningen i soffan. Partypinglorna fick köra på på egen hand. :) Under dagen tog jag och Sara i alla fall en långprommis i solen. Systemkameran fick hänga med också. Bjuder på lite bilder senare ikväll!
 
 

/Andrea
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0