Familjefika hos barndomsvän

Idag bjöd grannen över oss på fika för att bara prata och umgås. Det var länge sedan vi bara hängde med dem. När jag var liten lekte jag och en av de nästan jämngamla barnen Filip i princip jämt, men sedan började vi mellanstadiet och det började gå allt längre mellan träffarna, och snart sågs vi inte alls. Sedan flyttade hela familjen till Singapore och då gjorde avståndet sitt. Hur som helst så var det jättetrevligt att få umgås båda våra familjer nu och prata ikapp lite! Dessutom fick jag låna Filips första bok i Game of Thrones-serien, som jag nu ska börja läsa under sommaren. Alla har ju lovordat den serien så det väl är lika bra att jag gör en egen bedömning, haha. Filip själv totalälskar den. Gillar jag den får jag traska över och be att få låna resterande böcker.. Han har allihopa, hehe.
 
 
Snacka om längdskillnad! Ändå är jag inte betraktad som kort.. Haha.

/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0