Annas fysioterapeutexamen

Igår tog Anna sin examen som fysioterapeut, eller sjukgymnast som det kallades innan. Wow! Kan knappt förstå att hennes tre år långa utbildning redan är över. Nu är hon ingen student längre, utan ska istället ut i arbetslivet och jobba. Snacka om att bli vuxen på riktigt! Coolt och lite läskigt på en och samma gång.
 
Hur som helst, så firade hon med en middag hemma hos sig för familj och vänner. Det blev trångt och mysigt med alla cirka 15 personer som fick samsas om utrymmet i deras vardagsrum, men det gick så bra så. Anna och hennes familj hade varit så snälla att tänka på mina allergier, de hade till och med bakat en ägg- och mjölkfri tårta! Eftersom den blev så mumsig var jag tvungen att be om receptet efteråt, hehe.
 
Som examenspresent hade jag och William bakat två olika sorters kakor, och sedan hade jag och Sara fixat en passande burk. Kan lägga upp lite bilder sedan baket lite senare.
 

/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0