Snigel på väg

Hej alla mina små moln!
 
Haha, ja idag täcks solen av dem trots att man under sina få lediga dagar hade föredragit ljus och mer badvärme. Istället får det bli en "innepysslardag". Sitter just nu med en god chokladglass (de har börjat sälja mjölkfri chokladglass äntligen, tjohoo!) som jag mumsar på direkt ur burken, sånt som man kan göra under lata sommarlovsdagar! Får se vad resten av dagen bjuder på. :)

Igår mötte jag upp trevliga Helena i parken för en rejäl pratstund. Vi hade ju inte setts sedan i julas, så vi hade mycket att ta igen! Nu får det snart bli andra bullar, det får ju inte gå ett helt halvår mellan träffarna! Nu är hon dock antagen till KTH Campus för att läsa Kemiteknik till hösten, så då lär vi ses oftare. Ska bli roligt! Det var i alla fall enkelt för oss båda att svara på frågan "Vad har du gjort sedan vi sågs sist?".
 
Jag: Pluggatpluggatpluggat och tränattränattränat..
Helena: Jobbatjobbatjobbat och tränattränattränat..
 
Hahah, enkel halvårssummering. ;)
 
Lite bilder från gårdagen:
 
Mobilkameran tar numera bra makrobilder! Denna lilla snigel blev skarpare än med vissa objektiv till systemkameran.
 
 
 Nya mobilen har bättre kamera än min förra vilket är praktiskt, nu känns det inte lika nödvändigt att behöva släpa med sig en kompaktkamera eller systemkamera när man ska någonstans.
 
/A
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0