Välkommen 2014

Det nya året kickades in med Sara och Pauline hemma hos Sara tillsammans med lilla energiknippet till vovve Nemo också såklart. Med en kväll fylld av sällskapsspel, god nyårsmiddag, ännu godare nyårsefterrätt, många skratt, mycket prat och lite fyrverkerier som avslutning så välkomnade vi det nya året - 2014! 2013 som var förutspått att bli ett otursår, blev istället mitt livs mest proppfulla men samtidigt mitt bästa år. Förutom studenten, körkortet och högskolestarten så tog jag min största paus någonsin från badmintonen som jag aktivt utövat i åtta år. Jag har träffat många nya människor som jag lär mig nya saker av varje dag, och lärt känna mina redan nära vänner ännu bättre. Ett otroligt innehållsrikt år blev det 2013, och nu tar man sikte på nästa! :)
 
Jag är ingen som slaviskt skriver nyårslöften, men älskar att höra andras - har ni några? :)
 
 
 
GOTT NYTT ÅR HÖRRNI!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0