En dag i köket

Denna lördag har vigts åt en hel del små måsten av olika slag, som alla är viktiga men som är extremt tråkiga allihop. Det har varit allt från banköverföringar, städning, uppdatering av CV, lägga ut skollitteratur för försäljning på nätet till att installera uppdateringar och nya mjukvaror på laptopen m.m.
 
Den här veckan passade jag också på att ta en heldag i köket. Först bakade jag ett stort lass med kanelbullar och sedan lagade jag middagen. Middagen bestod av honungsgratinerad kyckling med en liten blandskål fylld av grönsaker och potatis. Rätt lyckat blev alltihop måste jag erkänna! Mums.
 
 
 
Trevlig lördag på er!
 
/Andrea
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0