Ny bloggdesign!

Efter snart fem år med samma bloggdesign har jag nu pysslat ihop en ny! Det fick bli en somrig variant som förhoppningsvis kommer kännas hyfsat aktuell ett tag framöver. Kanske tvingas jag knåpa ihop en ny när snön ligger djup, men tills vidare kändes jordgubbar som det mest somriga jag kunde komma på. Vad tycker ni? Önskemål inför nästa byte? :)
 
Inatt sov jag inte speciellt många timmar, dryga sex blev det, så har vinglat omkring som en zombie här hemma. Som skönt är har man inget jobb eller skola att gå till på måndag, och det finns därmed ingen press att "hinna bli pigg". Gårdagen var i alla fall desto roligare med picknick vid parken med Anna, Therese, Sara och William! Erik var dock kvar nere i Skåne och kunde tyvärr inte komma. Vi andra köpte i alla fall med oss middag från Ica i centrum innan vi traskade ner till gräsmattan vid vattnet. Där bredde vi ut våra filtar och satt och pratade om allt från politik till relationer långt efter att mörkret lagt sig. Allt varvat med lite regelbundna slagsmål mot alla envisa getingar som insisterade på att störa oss.
 
Några halvsuddiga bilder från gårdagskvällen kan jag i alla fall färga inlägget med:
 

/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0