Bentopyssel med Pauline

Igår möttes jag och Pauline upp i centrum för att, var det tänkt, snabbt kika in på Ica innan vi skulle promenera hem till mig. Istället tog vi en titt in på H&M för att Pauline skulle hitta en specifik kavaj, sedan en tur in på Tiger för att hitta matlådor (och vi hittade den första "dubbelvåniga" matlådan jag har sett i Sverige! Köpte på mig två stycken direkt.. Har aldrig tidigare sett sådana utanför Japan.) och sedan tittade vi in på den thailändska matbutiken Thailaan. Jag har otroligt nog inte varit inne där sedan de öppnade, och oj vad jag har gått miste om ett bra asiatiskt utbud! De hade praktiskt taget det mesta man kan tänka sig i det asiatiska köket, och dessutom till nästan halva priset i jämförelse Ica! Några nudelförpackningar fick följa med hem tillsammans med två par söta ätpinnar. När vi var klara fortsatte vi på det asiatiska temat när vi kom hem. Då pysslade vi ihop en god (och söt ;) ) bentolåda som vi sedan åt till lunch. Jättetrevlig dag blev det!
 
 
Kramar,
Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0