No halloweententapub for me

Helluuu!
 
Nu är mina två tentaveckor över, vilket är en besvikelse.. Det har varit så skönt att slippa behöva pendla in till stan varje dag, och att själv kunna disponera sina dagar. Det har känts lite som ett längre höstlov när man har kunnat varva plugg med träning och kompistid. Har hunnit ha filmkväll, gått på träningspass och promenader med vänner - sånt som schemat i vardagarna annars inte tillåter. Härligt!
 
Igår gick jag och Jess på ett skivstångspass borta i Jakobsberg, för att sedan runda av kvällen hemma hos henne. Oj oj vad mycket vi hade att prata om! Det har hunnit hända så mycket sen sista vi sågs. Vi fick också tillfälle att byta lite födelsedagspresenter eftersom vi båda hunnit fylla år nu i oktober. Jag fick en fin "studentkokbok", perfekt för att hitta lite inspiration till mina rätt fantasilösa matlådor, hehe.
 
Ikväll är det tentapub på Campus med halloweentema. Hade jag inte varit schemalagd att ta det tidiga morgonpasset imorgon bitti på jobbet så hade jag gärna gått dit. Det är ju vi ettors första tentapub! Får bli till nästa gång efter jul. Jag får nu en lugn kväll istället innan skolan börjar på måndag, vilket alltid är värt något det med. :)
 
Två små bilder från gårdagskvällen med Jess. Viga fåntratt ;)
 
/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0