Beslutsångest i juletider

I födelsedagspresent av Pauline fick jag en jättefin ramkonstellation, som jag nu har lite problem med att välja ut bilder till. Ska man ha ett tema på vilka foton som får äran att få en plats där? Eller ska de bara vara slumpmässigt utvalda från speciella tillfällen? Ska de vara relativt nytagna eller utspridda från olika år? Hehe, en lite knepig fråga för en fotonörd..
 
Förresten, imorgon är det ju första advent! Som varje år tycker jag varje dag känns lite extra speciell från och med att man börjar räkna ner till jul. Man har något fint att se fram emot efter den tunga decembermånaden, och överallt får man mysig julstämning tack vare pynt, minnen och dofter förknippade med julen. Undrar när första snön kommer tro..?
 
Vad tycker ni? Vilka bilder borde jag framkalla och sätta i ramarna? :D
 
/Andrea
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0