Veckans lördagsaktiviteter

Hej alla!
 
Hur har er lördag varit? Jag har haft min lördag att se fram emot under veckan, för jag och pappa hade planerat en liten shoppingtur till Stinsen och Sollentuna. Inte så exotiskt precis, men vi hade båda små ärenden som kunde uträttas där. Jag hittade flera små fynd, alla med någon sorts rabatt eller på rea! Det enda jag inte köpte, och som egentligen var det enda jag faktiskt skulle behövt, var ett par ljusare jeans från Gina Tricot. Men men, nöjd är jag med de saker som fick följa med hem.
 
Efter shoppingturen skulle vi egentligen ha lunchat på Subway, men vi bestämde oss för att äta hemma istället. Efter att vi fått något i magen och jag hade dragit en dammsugare på övervåningen åkte vi ut på en runda med bilen så att jag fick övningsköra lite. När vi kom hem fortsatte jag att skriva på rapporten i språksociologi som vi har i svenska B tills mina ögonlock höll på att falla ihop. Nu är det lugn och ro som gäller resten av kvällen dock.
 
Trots att det var en jättetrevlig dag så har jag till och från känt mig lite halvt ur balans och lättirriterad.. Begriper inte varför. Stackars mina föräldrar som får stå ut med en lite labil tonårsdotter ibland.. Haha.
 
Trevlig lördag på er :)
 
Bilder på dagens små inköp:
 
 Vit bandeau från Gina Tricot samt en lila virkad tröja från Cubus
 
Silverberlock i form av en groda från Albrekts Guld
 
Silverberlock i form av en studentmössa från Guldfynd
 
Parfym från The Body Shop doft Pink Grapefruit
 
 
/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0