Påskpyssel

Nu var det åter igen dags för lov. Det känns nyss som att vi hade sportlov, men jag klagar inte såklart. ;) Dagen har fyllts av en ganska rejäl övningskörningsrunda med mamma för att sedan avsluta på Stinsen för lite påskärenden. Vi inhandlade lite sista småsaker inför påskhelgen, bland annat lite godis att fylla äggen med, hihi. Efteråt gick jag till Friskis för att köra ett sista träningspass innan helgen, och idag fick det bli spinning.
 
När vi kom hem fortsatte påskpysslandet med att plocka lite grenar i trädgården som sedan fick pyntas med färgranna fjädrar och små prydnadsägg. Sedan drog jag en dammsugare på övervåningen. Nu är vårt hus redo för påsken!
 
Veckorna innan lovet har bestått av plugg, regelbundna körlektioner, mycket träning och funderingar kring framtiden. Tankar kring högskolevalet surrar i huvudet just nu, och valet börjar närma sig. Jag är dock ganska säker på min ranking som jag vill söka. Igår hade jag bokat en tid hos skolans SYO, och det slutade med att jag var där i en timme.. Vår SYO är så bra, han är otroligt påhittig, kunnig och försöker alltid hitta alternativ. Han hjälpte till lite med att orientera mig i högskoledjungeln. Hösten kommer bli bra tror jag! :)
 
Jag hade precis duschat när bilden togs, därav handduksturbanen.. Haha.
 
 
Glad påsk!
 
Kram Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0