Mellomuffins

Som Melodifestivalgodis bakade jag en omgång av mina favoriter: choklad- och kokosmuffins. Råkade väl mumsa i mig en del av degen så i slutändan blev det inte fler än sju muffins som hann gräddas.. Gott blev det hur som helst! Ett trevligt tilltugg att fira den vinnande Mellolåten med! You av Robin Stjernberg - tjohooo!! Ett svensk bidrag att vara stolt över i Eurovision Song Contest på hemmaplan i maj!
 
Så, nu har Mellonörden tagit nog med plats säg. Vad har jag annars gjort idag? Jag började lördagen med att klara av lite sysslor här hemma, typ dammsuga och sånt kul. Sedan tog jag och pappa en runda och övningskörde, innan jag gick en 6-kilometersprommis med mamma. Innan middagen försökte jag plugga lite, men oj vilket meningslöst försök det var.. Motivationen var noll idag på pluggfronten. Men men, så är det ibland.
 
Trevlig lördag på er!
 
Sätter lite färg på inlägget genom dessa bilder från kvällens lördagsmys:
 
 
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0