Fjäderlätt student

 
Dagen har varit en riktigt klassisk söndag bestående av först receptionsjobb för att sedan gå hem och djupdyka i plugget. Pappa hade dock bakat surdegsbröd när jag kom hem, vilket piggade upp lite, mums!
 
Igår var det en tidig morgon som gällde för att hinna ta bussen till Spånga där det var seriesammandrag. Vårt lag mötte tre andra klubbar, så det slutade i sex stycken matcher igår för min del. Vår klubb har ju två stycken lag i serien, en i division 3 samt en i division 4, och båda våra lag vann ALLA matcher under dagen! En riktigt framgångsrik dag resultatmässigt! Socialt var det också en lyckad dag, många skratt lockades i sällskapet av William, Nathalie, Erik, Robin, Ludde K och Olof. Härligt gäng! :)
 
Och gissa vad alla sistaårselever fick för överraskning i fredags? Leveransen av STUDENTMÖSSORNA hade kommit till skolan! Wiiieeehooo! Direkt efter sista lektionen sprang jag till rummet där man fick hämta ut dem, och undvek på så vis en stor kö, och fick checka ut min fina mössa! Namn och färg och allt stämde, var lite nervös inför det innan. Åh vad bra det känns! Studenten känns inte långt bort nu, men jag vågar inte längta för mycket, eftersom tiden går så snabbt. Mycket jobb återstår dock, så det känns underbart att få ett smakprov på hur befriande det kommer kännas på avslutningen.. ♥
 
Lite bilder från gårdagens badminton:
 
 
 
/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0