Studentlunch

Imorse började jag dagen med en dubbeltimme körlektion för att sedan trampa järnet hem på cykeln för att hinna byta om till studentlunchen i skolan som började en dryg timme senare. Lunchen invigdes med stipendieutdelningar till diverse personer från olika program. Däribland var William och "Kemi-Johan" de två naturarna som lyckats spika MVG i samtliga ämnen i gymnasiet, och som belöning fick de var sitt diplom plus ett presentkort på Akademibokhandeln. Jag kände mig löjligt stolt, fast det inte ens var jag som tog emot stipendiet, hehe. Så duktiga verkligen! Själva lunchen var jättetrevlig med ett rätt roligt tal från rektorn faktiskt och god mat.
 
Nu håller vi tummarna för att det blir så fint väder imorgon som vädergubbarna har lovat, och sen är det bara att tagga till! STUDENTEN IMORRN!! Hjälp! Haha. Det kommer bli en magiskt dag! :)
 
Lite bilder från studentlunchen:
 
 
/Andrea
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0