Gå i pyamas till två

Åh underbara lediga lördag! Igår skrev jag av mig två stycken prov samt lämnade in en tung uppsats som har tagit all min fritid den senaste tiden. Därför kändes det nästan overkligt att jag kunde sova ut imorse och att kunna gå i pyamasen fram till kl två utan en enda tanke på plugg. Okej då jag skrev ett par stycken på projektarbetet, men utöver det nada! Har en massa andra måsten egentligen, typ CV-skrivande och lite sånt. Först ska jag dock ägna min lediga dag åt lite shopping och sen gå på ett pass på Friskis. Och ikväll är det första omgången av Melodifestivalen - bättre lördag har jag inte haft sen jullovet!
 
Hoppas att ni också får en härlig lördag!
 
Lite bilder från januaris vinter som jag tog för ett par veckor sen:
 
 
/Andrea
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0