Dopexpo-galan

NU har även jag fått jullov. Eller, lov kan man egentligen inte kalla det tack vare tentan som väntar efter årsskiftet, men enormt skönt är det att slippa behöva pendla in till stan tidigt varje dag. Idag skulle jag slutat kl 10 direkt efter kontrollskrivningen i mekanik, men det slutade med att jag blev kvar till 17.15 på grund av en extrainsatt övning i algebra. Det gav mycket men samtidigt försköt man jullovet med sju timmar.. Dagarna fram till julafton är fulla av jobbpass och kompistid, så tiden fram till dopparedagen kommer gå fort. Årets jul ska jag dock se till att den blir extra lugn, det behövs känner jag. :)
 
För två veckor sedan hade vi Dopexpo-gala för att fira avslutet på det långa projektet som alla ettor, tvåor och treor i DOP slitit med under terminen. Temat var 20-tal/Gatsby, så det var fjädrar, starka läppstift och fransar som gällde. Fin middag, kul underhållning och högt tempo i efterköret sammanfattar kvällen ganska bra. Bjuder på lite bilder nedan.
 
JULLOV!! Som jag har längtat efter julpyssel och julstök! <3
 
 

 
/Andrea 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0