Sommarälvan och jag

De här senaste fyra dagarna har varit fulla! Tre dagar har fyllts av jobb, tack vare Therese som hörde av sig om jag ville hjälpa till på lagret ett par dagar där hon sommarjobbar. Det var väldigt uppskattat, eftersom jag inte lyckats få något sommarjobb i år förutom några extra receptionspass. I måndags kväll träffades jag och Helena i centrum för att hinna snacka lite. Trots att jag nästan jäspade käken ur led (hade endast sovit fem timmar den natten och jobbat åtta timmar ovanpå det..) så hade vi det trevligt! I onsdags åt jag, Anna, Tess och William middag på Donken innan vi körde ett spinningpass ihop efteråt. Man var ju sådär lagom pepp på det efter all Mc'Donalds-mat, men det kändes bra efteråt i vanlig ordning, haha.
 
I söndags satte Jess och jag oss på cyklarna och trampade iväg till Ulriksdal. Vi hade innan laddat med en massa picnicmat och även bakat matmuffins med smak av äpple och morötter som vi tog med oss. Vädret var UNDERBART och vi cyklade längs med Edsviken hela vägen. På vägen dit passerade vi många små diskreta badplatser och stränder som jag inte hade en aning om att de fanns. Väl i Ulriksdal hittade vi en obeskrivligt vacker blomträdgård där vi såklart fotade loss rejält. På vägen hem stannade vi på en ensam brygga och avnjöt vår picnic och pratade i det oändliga. En perfekt sommardag! ♥
 
Självklart får dessa bilder från min och Jess cykelutflykt pryda dagens inlägg, visst såg hon inte lite ut som en vacker älva? Vilken vacker modell jag har som vän! ♥
 
 
 
 
/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0