Skolstartsshopping

I torsdags tog jag och mamma en prommis till centrum för att jag skulle få tillfälle att inhandla lite nödvändigheter av olika slag inför skolstarten om två veckor. Jag börjar skolan igen om PRICK två veckor!! Svårt att acceptera att sommarlovet redan är slut, även fast jag är väldigt nöjd med mitt lov. Körkortet spikades, kompistid har det blivit mycket av, en utomlandsresa med familjen också och en hel del tid för att slappa och ladda batterierna.
 
Hur som helst så shoppade jag loss lite inne på Tiger, den nya butiken i centrum, och kom ut med flera små saker att förgylla skolstarten med. Jag satsade på lite extra färger och former i år för att pigga upp hösten lite. Jag har inte gått ut på skolstartsshopping sen jag gick i grundskolan, hihi. Man kände sig nästan som liten igen när man var spänd inför att börja skolan. :)
 
Idag ska jag och Jess träffas för en cykeltur och picnic. Självklart tar jag med mig kameran, så somriga bilder kan ni vänta er imorgon!
 
 
Kram A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0