När bästisen blir vuxen

Hej alla!
 
Dagen har väl varit så kul som en måndag kan vara, typ. Inte så vrålspännande alltså, men helt okej. Det enda bra med måndagar är att det är den enda dag då jag inte har något hål. Det har man börjat uppskatta med mitt nuvarande Schweizerost-schema..
 
Igår fyllde min gamla bästis Josefine 18 år. Vi har inte hunnit eller kunnat ses på så länge nu, på tok för länge egentligen. Vi var oskiljaktiga från att vi gick på dagis fram till sjuan. Vi hade obegränsat med fantasi och tillsammans kunde vi sitta i sandlådan och leka med stenar som vi målat ögon på, och till dessa stenar byggde vi hus av sand. Tänk att vi alla håller på att bli vuxna nu. Det känns konstigt. Jag ser oss fortfarande som barn allihopa. Hur som helst ett stort grattis till dig Josse!
 
Var dock dödstrött när jag kom hem från skolan så jag kunde inte låta bli att däcka på sängen i en halvtimme. En liten power nap fick det bli. Mamma och pappa hävdar att det är den smockfulla helgen som tog ut sin rätt. Hade ju ledarutbildning + jobb under både lördagen och söndagen.
 
Tre bilder från helgens tränarutbildning kommer här:
 
 

En random bild från förra veckan. Jag och Helena gick ut på taket under fysiklektionen
för att ta lite luft under tvåtimmarspasset. :)
 
Jag avslutar med en gammal bild på mig och
Josse tillsammans med hennes lillebror. Här
var vi nio år gamla.
 
Kram Andrea
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0