Freeeeeeedag

T.G.I.F!
 
Även fast helgen kommer att bli lika full som resten av veckans vardagar så känns det skönt med fredag! Har haft en fredag fylld av bland annat ett Matte E-prov på morgonen, tre stycken håltimmar som spenderades med plugg samt en prommis till Edsviken med Pauline. Imorgon blir'e tävling på hemmaplan som gäller och på söndag jobb.
 
Mer spännande saker än så har jag tyvärr inte att dela med mig av. Jag låter lite bilder från veckan tala istället. :)
 
Under naturkunskapen fick vi göra ett experiment för att se hur vatten kan lägga sig i
skikt beroende på dess salthalt eller vilken temperatur den har, i ett försök att
likna Östersjöns situation (dålig cirkulation pga. skiktning av vattenmassan). Lite coolt
blev det! Gjorde även detta experiment i biologi A.
 
Onsdagens fina regnbågar!
 
Paulines och min promenad i förmiddags.
 
 
Annars, trevlig helg på er!
 
/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0