Filmkväll!

Igår kväll traskade jag och Pauline till Sollentuna Centrum för att inhandla lite nödvändigheter så som en bra hyrfilm tillsammans med lite proviant inför vårt planerade filmmaraton hemma hos mig senare på kvällen. Tillsammans med en stor bunke popcorn, chips och choklad tog vi oss igenom tre långfilmer The Rebound, She´s the Man, och Ps. I Love You. Vi hade noggrannt planerat vårt filmschema i förväg innan, men den fick vi totalrevidera när den ena (The Notebook) inte fanns att hyra, en annan (Tinker Taylor Soldier Spy) började vi titta på men den kändes för seg och den tredje (The Pacifier) kände vi inte riktigt för. Det var skönt att efter en full vecka kunna byta om till mjukiskläder och krypa ner i soffan framför en bra film. Klockan 2.30 kom vi i säng, haha. En lyckad kväll blev det!
 
Idag var det upp tidigt tyvärr som gällde på grund av tränarutbildningen som tog fart klockan 9.00 imorse med Harry. Många ur tränarstaben var inte närvarande synd nog, men vi som var där fick lära oss mycket. Jag lyckades anteckna fem hela A4-sidor efter dagens slut. Efter utbildningen drog jag och gymmade innan middagen, trots att man inte hade mycket sömn i kroppen, hehe.
 
 
Hoppas att ni får en trevlig lördagskväll!
 
/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0