Sommarkänslor fångade på bild

Som en paus i plugget gick jag, Anna och Tess ut i solen för att fota i det härliga vädret. När jag såg Tessie komma i shorts, linne och solbrillor så gick det upp för mig att sommaren faktiskt är här. Nu är det bara sommarlovet som saknas så att man får mer tid att njuta av det ;) Finfina bilder fick vi, och skönt var det att ha en extra person som kunde hålla reflexskärmen så att man själv inte behövde jonglera både den och kameran när man fotade. Mitt under vår fotorunda så gick vi förbi ett nygift par som skulle fota sina bröllopsbilder vid vattnet. De såg att vi hade en reflexskärm och frågade snällt om vi ville hjälpa dem att ta några fina foton med den. Det gjorde vi så gärna :D Vilket vackert par de var! De hade verkligen tur med vädret!

Här kommer några backstage-bilder från dagens lyckade fotopromenad. Vi knäppte sammanlagt 350 bilder, så jag väntar med att lägga upp de bästa bilderna tills lite senare. :)










//Andrea


Kommentarer
Postat av: Rikard Nilsson

Grymma bilder :)))

Rikard

2012-05-19 @ 23:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0