Muffinsförädling

Åh idag skiner solen och det är flera plusgrader - varför sitter jag här inne framför plåtburken? Bra fråga. Ska bara smälta frukosten så ska jag bege mig ut sen för att samla lite D-vitamin och njuta av värmen.

Gårdagen spenderades med allra bästa Jessica. Med kameran i beredskap gick vi på en liten fotorunda runt Edsviken och lyckades få en del väldigt lyckade bilder. Det var ett perfekt fotoväder med lagom molnighet och en inte allför kylig luft. Efteråt gick vi hem till mig för att baka muffins. Vi förädlade ett recept vi hittat på nätet genom att hälla i extra mycket choklad och kokos. De blev riktigt goda, tillsammans med att dekorationerna fick dem att se lite charmigare ut. Sockerkicken gav oss energi så det räckte till kvällens träning sen i alla fall, hehe. Tack för igår Jess! ♥

Hoppas att ni får en riktigt skön vårdag ute i solen! :)

















/Andrea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0