Raindrops keep falling on my head..

Hej hörrni!

Vi på Rudbeck har nu tre riktiga skoldagar kvar innan sommarlovet är ett faktum, rätt härligt va? ;) Ett sista ryck krävs dock för några, bland annat mig, i form av ett 100-sidors kemi B-prov samt en redovisningsuppgift i matte D. MEN, efter det är man fri! Jag räknar ner minuterna!

I onsdags var vi en grupp från religionen på studiebesök hos det buddhistiska centret i Stockholm. Intressant, men jag som var rätt stressad till att hinna till träningen lite senare kände lite halv ångest när kvinnan som tog emot oss (och när vi redan hade dragit över på tiden) föreslog att vi skulle prova på att meditera lite. Haha, snacka om att jag inte kunde slappna av.

Hade en relativt kort dag i skolan, dock med redovisningar på båda lektionerna så inte var den slappare för det. Den lilla rasten som spenderades med William och lunchen som sällskapades av Pauline, Elias, Oscar och Johan livade upp dagen däremot! :) Speciellt när resten av dagen bestod av plugg till biokemin.. Blä.


Två bilder från dagen:


Lunchen med Pauline, Elias, Oscar och Johan.


Promenaden hem i regnet. Börjar tycka att regn är lite mysigt faktiskt, opraktiskt
men mysigt. :)

Kram Andrea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0