Närmar oss mållinjen..

Hej alla!

Nu ser man äntligen slutet på tunneln. Imorgon skriver jag mitt sista prov för terminen och om en vecka prick är det sommarlov! Det regniga vädret tar dock udden av själva sommarkänslan, men eftersom jag varit fast med böckerna hela helgen så kan jag inte klaga. Det går lättare att fokusera på plugg när inte solen skiner, tror att de flesta känner igen sig, hehe. ;)

Nu börjar massor av ungdomar ta studenten från höger och vänster och flera som går på högskolan har redan fått lov. Stackars dem som tog studenten i fredags, vilken otur med vädret! Men det lär ju betyda lycka och tur att ta studenten i regn? Vi får säga så ;)

Har nu haft min tredje sista kemilektion. Hela klassen var uppe i varv i någon blandning av panik inför morgondagens prov tillsammans med någon sorts rastlöshet som förmodligen orsakas av sommarlovslängtan. Lektionen lockade många, många skratt!


Hattifnattarna Joel och Johan, mina livlinor som piggat upp kursen..
Deras uttryck på bilden sammanfattar ganska bra deras inställning till kemi! ;)


/Andrea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0