Framtida Sharapovas kanske?

Hej hopp!

Dagen har bestått av mycket sol och träning. Började med att sola en halvtimme imorse för att sedan traska iväg till hallen där jag, Anna, Tess och Sofia bokat en tennisbana. Riktigt kul var det att få spela tennis igen! Har inte kört "på riktigt" sen jag slutade för tio år sen. Vi körde dubbel bland annat där förlorarna fick bjuda på glass. Anna och jag blev astaggade och kammade hem matchen, haha. ;) I början fick vi inte så mycket spel, men sen blev bollduellerna riktigt spännande.. Kanske är vi framtida Sharapovas alla fyra? ;) Roligt var det!

Efteråt hann jag hem och byta om till fräscha träningskläder och äta en bit innan det var dags för badmintonträning som vanligt på kvällen. Kom precis hem så ska strax hoppa in i duschen.

Igår hade jag mitt livs sista kemilektion. Vi hade frågesport på olika strukturformler och molekyler, och min grupp var en av vinnarna! Som pris fick vi var sin kemiballong, haha. Efter lektionen lämnade jag in läroboken i bokförrådet. De som jobbar där måste ha tyckt jag var knäpp som storlog när jag lämnade in min kurslitteratur i kemi B, men det kändes så skönt!

Nu är jag helt pluggfri, bara skolavslutningen kvar på måndag!

Trevlig helg på er!



Dagens taggade tennistjejjor!


Min vinst i kemifrågesporten. Antar att ni förstår att det inte
var jag som skrev trycket.. ;)


Städade ur och tömde mitt skåp igår, härligt!


Pyntade racket lite för onsdagens svenska nationaldag.


/Andrea





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0