Tillbaka från Skummeslöv

I'm back!!
 
Nu är jag tillbaka från en knapp vecka i Skummeslöv där jag besökte min farmor och farfar. De har en sommarstuga där som ligger bara 100 meter från en av Sveriges längsta stränder. Innan vi for hade vi regelbundet bevakat väderprognosen för Båstad för att kunna planera avresan till när solen skulle titta fram. Dagarna bestod för min del av att sola, bada (en dag var det 25 grader i vattnet!), övningsköra på stranden, äta glass och även spela tennis på Skummeslövs fina utebanor!
 
Nu hinner man ladda om här hemma i en vecka innan det bär av till Madeira för träningsläger!
 
 
 
/Andrea

Kommentarer
Postat av: Sara :D

Heej!
Vilket skönt lov du verkar ha, och så varmt i vattnet! Som du kanske har märkt har min mobil dött, därför är jag helt okontaktbar :( Hoppas ni får topenbra på Madeira!!! Hälsa alla från miiigggg.

2012-07-29 @ 19:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0