OS-frosseri

Hej hej,
 
tror att jag har lyckats dra på mig en förkylning, och beklagar detta samtidigt som jag är tacksam att den bröt ut en vecka innan vi drar till Madeira för läger. Jag sitter här uppkrypen framför datorn och kollar på livesändningen i badminton-OS på Svt Play. När man väl får chansen att se live-badminton så gäller det att frossa, det dröjer ju sedan fyra år till nästa, haha.
 
Nu ska jag börja vitaminladda med C-vitamin och zink och massor av frukt och grönt så att min förkylning ger sig snabbt. Hade ju tänkt kunna träna ordentligt innan Madeira sen jag vilade i Skummeslöv! Aja, ska inte klaga. Så länge jag är friskt till lägret.
 
Förresten, ni som också använder blogg.se - har ni också upplevt att allt blivit rejält mycket trögare sen de gjorde om allt? Det tar typ en evighet för mig att ladda upp bilder och en halv evighet att skriva ett inlägg. Segt..
 
 
/Andrea
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0