4 mil i kostym

Hej alla!
 
Åh idag har solen äntligen bestämt sig för att titta fram! Wiiiee! Ska bara klä på mig sen ska här ut och samlas D-vitamin.. Eftersom jag övningskör regelbundet nu och därmed hjälper till att slita på bilen så tycker pappa att jag ska hjälpa till att tvätta och vaxa bilen, så det är vad jag ska göra alldeles strax. Då får jag lite sol och frisk luft i alla fall. Efter lunch ska vi nog åka ut i den nytvättade bilen och köra lite. Ikväll blir'e nog badmintonträning också. En trevlig dag!
 
Ja vad har jag gjort i helgen då? Tja, i lördags pågick Stockholm Jubileumsmarathon där deltagarna passerade Edsbacka Wärdshus. Det skulle vara lite coolt att se tyckte jag, så jag mötte upp William där för att titta lite. Det var ett rätt stort spektakel faktiskt. En kör stod och sjöng olika passande sånger, banan kantades av små stånd som sålde fika, en stor publik fanns för att heja på löparna och alla deltagare fick klä ut sig om de ville. Vi såg en man som sprang i kostym, hatt och käpp! Tänk att springa 4 mil i den munderingen, svettigt värre, haha.
 
 
/Andrea
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0