Årets badmintonupplevelse

Hej hörrni!

Nu har jag lyst med min frånvaro i bloggen alltför länge känner jag. Tiden har helt enkelt bara flugit iväg och vardagen efter jullovet har fyllts av plugg och massor av måsten. Belöningen kom i alla fall den här helgenSIS - Swedish International Stockholm - går av stapeln inne i Eriksdalshallen. Jag har tillsammans med de andra badmintonnördarna varit en hängiven åskådare varje dag sen i torsdags. Riktigt kul matcher med proffsspelare från hela världen! Idag blev det lite misslyckat dock, då jag och William inte ens hunnit in till Eriksdalshallen efter Öppet Hus i skolan innan vi mötte Anna som var på väg därifrån och kunde meddela att tävlingen inte fortsatte förräns långt senare på kvällen. Typiskt. Eftermiddagen räddades dock ändå med att jag, Anna och Tess tog en fika i centrum. Det blev några mycket trevliga dagar ändå! :)


En sammanfattning av SIS-dagarna :)

/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0