Sommarprat

Nu var första skolveckan i årskurs 3 avklarad. Det har varit kul att träffa alla trevliga människor igen, och det bästa är att jag har fått turen att få kurser gemensamt med flera av dem! Jag lyckades göra de schemaändringar som jag nämnde i förra inlägget, straffet för att få min vilja igenom i lärarbytena i kurserna blev tyvärr dock att de nya kurserna ligger på helt opassande block = många håltimmar. BLÄ. Aja, allt kan inte bli perfekt.
 
Vi har även kommit igång med projektarbetet, och vår projektgrupp består av mig, William och nu även Ellen som fick hoppa in. Temat vi kör på är "kost och hälsa" där vi har tänkt rikta in oss på "återhämtning efter träning". Det kommer bli bra känner jag!
 
Idag var det lite matteplugg som gällde, för att sen möta upp Sara vid vallen för en liten prommis. Vi hade ju inte setts på hela sommarlovet, och det har hunnit hända så otroligt mycket sen dess. Vi hade hur mycket som helst att uppdatera varandra om, haha. Hon har ju hunnit ta körkort, sommarjobba, kommit in på Miljö och Energi-programmet på KTH samt hunnit gå där i ett par veckor redan. Eftersom jag själv överväger KTH efter gymnasiet så var jag nyfiken på allt. Jag tror nog vi gick en mil innan vi till slut rundade av promenaden. Det var så kul att träffas igen Sara!! :D
 
Nu blir'e snart middag, är sååååå hungrig. Lax dax ikväll, mums!
 
Några foton tagna med mobben sen vår prommis i det fina vädret:
 
 
Trevlig lördagskväll på er!
 
/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0