"Sommaren är kort..."

Hjälp! Har ni hållit koll på datum och dag i sommar? Det har knappt jag kan jag erkänna. Antar att det visar att jag verkligen ställt om till semester-mode, haha. Det slog mig idag att det redan är första augusti, sommarlovet börjar gå mot sitt slut. På söndag drar vi till Madeira i en vecka och sen börjar skolan bara en knapp vecka efter det. Var tog de där åtta lovveckorna vägen? Poff - borta!
 
Idag har jag börjat lite smått med packningen (mest gjort en mental packningslista, men det räknas?), tränat lite försiktigt men annars chillat.
 
Igår drog jag till hallen för att vara med som åskådare under träningen i alla fall, trots att jag ville vila ut min förkylning någon dag till. Jag lekte fotograf och knäppte sammanlagt 203 stycken bilder! Jag delar med mig av några smakprov:
 
 
 
Kram Andrea
 

Kommentarer
Postat av: Rikard Nilsson

Hej. Tackar så mycket för att du tog med bilden när Tess försökte halshugga mig med sitt rack :)). Hämnden blir ljuv Tess :P. Nejdå du träffade inte som tur var. Hoppas du mår bättre idag Andrea!?
Vi ses ikväll vänner. Kram

Svar: Haha, ja det blev en härlig bild ;) Tack jag mår mycket bättre så tänkte träna ikväll, vi ses då! :)
Andrea

2012-08-02 @ 12:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0