Stammis hos Friskis

Hello!

Påskhelgen börjar snart gå mot sitt slut. Det är så mysigt med långhelger, synd att det inte händer oftare ;) Har idag fått en hel del plugg gjort, efter det promenerat till Stinsen och gymmat med Anna på Friskis & Svettis i tre timmar och sen hjälpt till att laga middagen. Kommer ha besökt Friskis minst fyra gånger nu under lovet, eftersom jag redan varit där en gång med mamma i lördags och ska dit igen med Anna imorrn för spinning. Men har upptäckt hur kul det faktiskt är att gymma, en variation till all badminton, haha.  

Ska snart parkera mig framför TV:n resten av kvällen tror jag.. hehe. En intensiv men lyckad helg har det varit!



Hej och hå och kämpa på! Anna in action.


Mitt nya favvo-mellis: rivna morötter med keso och fetaost, hur
gott som helst! :)



/Andrea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0