Premiär med reflexskärm

Hej!

Har idag umgåtts med Jessica. Traditionsenligt gick vi ut på en prommis för att fota lite, den här gången med min nyinförskaffade reflexskärm (en skärm som reflekterar ljuset för att minska skuggor i ansikten)! Har läst mycket positivt om en sådan , och tänkte nu skapa en egen uppfattning. Jag inbillar mig att den ger ansiktena mer "lyster", och visst syns det skillnad mot tidigare bilder. Den är relativt stor (min är 56 cm i diameter), så det optimala är att vara tre pers: en som fotar, en modell och en som håller reflexskärmen. Men det gick bra ändå för att vara första gången, har inte lärt mig riktigt hur man ska hantera den helt och hållet ännu.

Trevlig dag blev det hur som helst! :)











/Andrea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0